نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • السلسلة
      السلسلة
      امسح الكل
      السلسلة
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      نوع المحتوى
    • نوع العنصر
    • لديه النص الكامل
    • الموضوع
    • بلد النشر
    • الناشر
    • المصدر
    • الجمهور المستهدف
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
1,902 نتائج ل "Kooser, Ted"
صنف حسب:
Carrying Water to the Field
Joyce Sutphen's evocations of life on a small farm, coming of age in the late 1960s, and traveling and searching for balance in a very modern world are both deeply personal and familiar. Readers from Maine to Minnesota and beyond will recognize themselves, their parents, aunts and uncles, and neighbors in these poems, which move us from delight in keen description toward something like wisdom or solace in the things of this world. In addition to poems selected from the last twenty-five years, Carrying Water to the Field includes more than forty new poems on the themes of luck, hard work, and the ravages of time-erasures that Sutphen attempts to ameliorate with her careful attention to language and lyrical precision.   
Bag in the wind
One cold, spring morning, an ordinary grocery bag begins blowing around a landfill, then as it travels down a road, through a stream, and into a town, it is used in various ways by different people, many of whom do not even notice it.
Sure Signs
Named U.S. Poet Laureate for 2004-2006, Ted Kooser is one of America's masters of the short metaphorical poem. Dana Gioia has remarked that Kooser has written more perfect poems than any poet of his generation. Long admired and praised by other poets, Kooser is also accesible to the reader not familiar with contemporary poetry.
House held up by trees
A man whose children have grown up and moved away continues his lifelong obsession with keeping his yard free from plants or trees until he, too, moves away, resulting in a yard filled with trees.
More in Time
More in Time is a celebration and tribute to Ted Kooser, two-time U.S. Poet Laureate, winner of the Pulitzer Prize for Poetry, and Presidential Professor of the University of Nebraska. Through personal reflections, essays, and creative works both inspired by and dedicated to Kooser, this collection shines a light on the many ways the midwestern poet has affected others as a teacher, mentor, colleague, and friend, as well as a fellow writer and observer-of-the-world. The creative responses included in this volume are reflective of the impact Kooser has had in his connections to other writers, while also revealing glimpses of his distinct way of seeing.
ليل ينبت تحت الأظافر
على عكس أو حتى ضد نزعة معاصرة لدى كثير من الشعراء ممن يقولون، زعما أو اقتناعا وممارسة، بأن القارئ لا يعنيهم ولا يؤثر في العملية الإبداعية لديهم، فإن تيد كوزر لا يخجل من المجاهرة بأنه يكتب دائما وفي باله القارئ، وهذا لا ينعكس فحسب على مزاجه الشعري، والموضوعات التي يحفل بها شعره، بل أيضا على لغة هذا الشعر وتركيبه. وهذا يجعل من كوزر، كما يصفه الناقد والشاعر دانا غيويا في كتابه \"هل يمكن أن يعنينا الشعر؟\" (1992)، \"شاعرا شعبيا\"، لا بالمعنى الجماهيري \"إذ ليس من شاعر جماهيري في أمريكا اليوم، لكن بمعنى أنه يكتب للقارئ العادي، غير المثقف\". هذا القارئ الذي يبدي كوزر تجاهه احتراما من نوع خاص لإقباله على الشعر في زمن يصعب وصفه بالشعري. يقول: \"أحاول أن أكرم صبر قارئي وكرمه من خلال قولي ما أريد قوله بأقصى وضوح وإيجاز ممكنين في الوقت نفسه لا أحاول أن أهين عقله والاستخفاف به، لكنيي لا أرى أي فائدة من تضمين شعري أي تجربة ثقافية لم يختبرها هذا القارئ بالضرورة وفي الوقت نفسه أنا شديد الحذر من المبالغة في التبسيط... هناك خيط رفيه بين ما يحتمله ويتسامح معه القارئ الغريب وما لا يحتمله\".